O nas

Instytut Szkoleniowy Metoda został założony z pasji do dzielenia się wiedzą i umiejętnościami. W zespole skupiamy wyłączenie osoby z bogatym doświadczeniem praktyczno-teoretycznym. Naszym głównym działaniem jest prowadzenie szkoleń i doradztwo w zakresie kompetencji miękkich, sprzedaży i motywacji. Nie obiecujemy rzeczy niemożliwych, po naszych szkoleniach nie staniesz się drugim Billem Gatesem, jednak na pewno spotkanie z naszymi trenerami pozwoli Ci w jeszcze lepszy sposób rozwinąć umiejętności potrzebne w Twoim życiu zawodowym. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą Instytutu i sprawdzenia czy to, co mamy do zaproponowania będzie dla Ciebie korzystne.
„Wiedza, umiejętności i doświadczenie – te trzy elementy pozwalają w znacznym stopniu zwiększyć swoją efektywność w życiu osobistym i zawodowym. Głęboko wierzę w to, że posiadamy pewną ilości talentów i umiejętności, których wystarczająco nie doceniamy i nie wykorzystujemy w pełni. Rozwój poprzez szkolenia jest jednym z najskuteczniejszych sposobów odkrywania naszego potencjału. Podobnie jak w mechanizmie dźwigni, gdzie niewielką siłą podnoszony jest duży ciężar, czasem potrzeba mało z zewnątrz, aby zaszły duże, pozytywne zmiany wewnątrz. Rozwój jest nieodłącznym elementem sukcesu
w biznesie i w społeczeństwie.”
Twórca ISM

Stanisław Zawacki
Początki jego kariery to praca dla T-Mobile Polska, w której przez ponad sześć lat zajmował się szkoleniami Pracowników i komunikacją z Klientem. Tam też wprowadził z sukcesem między innymi efektywne metody sprzedaży i obsługi Klienta. W latach 2008–2016 współpracował z Urzędem Miasta Stołecznego Warszawy, gdzie prowadził cykliczne warsztaty dla osób korzystających z oferty urzędu. Wieloletni trener wewnętrzny innogy Polska S.A., jednej z największych firm energetycznych w kraju, gdzie prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji dla Pracowników i kluczowych Menedżerów.
Stanisław Zawacki zrealizował ponad 750 szkoleń z takich tematów jak: komunikacja interpersonalna, asertywność, sprzedaż, budowanie zespołu, radzenie sobie ze stresem, obsługa Klienta i motywacja. Jego szkolenia to duża dawka ćwiczeń, gier, przykładów i dobrego humoru. Pracuje z wykorzystaniem różnorodnych metod nastawionych na miękkie umiejętności społeczne, niezbędne w tworzeniu dobrych relacji międzyludzkich. Posiada bogate doświadczenie w szkoleniach dla administracji państwowej i biznesu, dzięki czemu zna charakter pracy i realia tych środowisk.