Referencje

T-mobile
Głównymi zagadnieniami szkoleniowymi były; sprzedaż usług, obsługa klientów, komunikacja i szkolenia produktowe. Coaching zazwyczaj skupiał się na takich elementach jak wypalenie zawodowe, motywacja, poprawa wyników pracy.

Miasto Stołeczne Warszawa
W interesujący sposób przekazuje wiedzę i łączy ją z doświadczeniem. Potrafi zaangażować grupę do wspólnej pracy i zmotywować uczestników do wdrażania zdobytych umiejętności.

PGK Radomsko
Podczas szkolenia Pan Stanisław Zawacki wykazał się bardzo dużą wiedzą i zbudował dobre relacje interpersonalne z uczestnikami. Szkolenie zostało wysoko ocenione przez uczestników zarówno pod kątem treści merytorycznych jak i organizacyjnym.

Warszawska Grupa Doradców PR
Materiały, prezentację i narzędzia szkoleniowe dobiera w odpowiedni i przemyślany sposób. Uczestnicy warsztatów wysoko oceniają szkolenia przeprowadzone przez trenera pod kątem zdobytej wiedzy, atrakcyjności przekazu i aktywności.

Straż Miejska w Piasecznie
Pracownicy byli zadowoleni z przygotowania merytorycznego Prowadzącego — Pana Stanisława Zawackiego oraz organizacji. Każdy punkt programu został skrupulatnie omówiony i wyjaśniony nie pozostawiając pytań. Indywidualne podejście Trenera oraz elementy praktyczne pozwoliły każdemu sprawdzić zdobytą wiedzę.

Szpital MSWiA w Łodzi
Szkolenie zostało bardzo wysoko ocenione przez pracowników szpitala. Podkreślali oni dobry kontakt trenera z grupą, jak również możliwość zdobycia konkretnych, praktycznych informacji przydatnych w pracy.

KRUS
Pan Stanisław Zawacki przeprowadził w dniach 24-25 maja 2016 r. dwa jednodniowe szkolenia pracowników KRUS OR w Rzeszowie i podległych Placówek Terenowych z zakresu obsługi trudnego klienta. Szkolenia były przeprowadzone w atrakcyjnej formie, dynamicznie i skutecznie w związku z czym polecamy

SPZOZ MSWiA Poznań
Pan Stanisław zbudował dobrą relację z uczestnikami, co przełożyło się na wysokie oceny przeprowadzonego przez niego szkolenia. Uczestnicy podkreślali praktyczność zdobytych umiejętności, w kontekście ich pracy i duże doświadczenie trenera.

Zielonogórski Ośrodek Kultury
Szkolenie zostało przeprowadzone przez Pana Stanisława Zawackiego profesjonalnie, na wysokim poziomie merytorycznym. Nasi pracownicy z pewnością wykorzystają umiejętności zdobyte podczas szkolenia w pracy zawodowej.

Urząd Miasta w Skarżysku Kamiennej
Podczas szkolenia uczestnicy wspólnie z trenerem wypracowali konkretne, praktyczne sposoby reagowania w sytuacjach trudnych, poznali sposoby panowania nad emocjami i stresem, przyjrzeli się elementom niezbędnym do budowania dobrej relacji z Klientem.

Urząd Miasta Zielona Góra
Szkolenie zrealizowane zostało w sposób profesjonalny i zgodny z naszymi oczekiwaniami, łączyło teorię z praktyką i doświadczeniem zawodowym uczestników.

Książnica Pomorska
Pragnę podkreślić zadowolenie uczestników z przebytego szkolenia. Na szczególną uwagę zasługują praktyczne podejście prowadzącego do szkolenia i przedstawienie tematu w inspirujący sposób.

WORD Toruń
Spotkanie przeprowadzone było w aktywnej formie, z dużą ilością ćwiczeń i konkretnych, praktycznych wskazówek, uwzględniających indywidualne potrzeby uczestników spotkania.

Massive Pixel Creation
Jako właściciel firmy i uczestnik szkolenia jestem zadowolony z przeprowadzonego warsztatu. Ośmiogodzinny czas pracy minął szybko i interesująco.

Marpol
Wszystkim tym, którzy szukają dobrego trenera, polecam Pana Stanisława Zawackiego. Jestem przekonany, że nasza współpraca przyniesie dużo dobrego dla firmy.

innogy Polska
Pan Stanisław Zawacki w kreatywny sposób angażuje się w pracę zespołu, wspiera, wymaga, ale również dzieli się wiedzą oraz osiąga zamierzone rezultaty. Jednocześnie jest uważny na potrzeby innych, co przyniosło mu duże uznanie wśród współpracowników i Klientów wewnętrznych.