Monika Kwaśniak

Pobierz

Szczecin, 15 listopada 2018 roku

REFERENCJE

W dniu 10 listopada 2018 roku Warszawska Grupa Doradców PR zorganizowała dla pracowników Książnicy Pomorskiej im. Stanisława Staszica w Szczecinie szkolenie z tematu „Obsługa trudnego i roszczeniowego użytkownika”.

Szkolenie poprowadził trener WGD PR Pan Stanisław Zawacki. Podczas szkolenia omawiane były treści związane z profesjonalną obsługą klienta, trudnymi sytuacjami w kontakcie z klientem, radzeniem sobie ze stresem i emocjami. Pragnę podkreślić zadowolenie uczestników z przebytego szkolenia. Na szczególną uwagę zasługują praktyczne podejście prowadzącego do szkolenia i przedstawienie tematu w inspirujący sposób. Pan Stanisław Zawacki w trakcie szkolenia zaprezentował się jako doświadczony trener z dużą wiedzą merytoryczną, potrafiący zmobilizować grupę do owocnej pracy. Dzięki zaangażowaniu grupa wypracowała konkretne rozwiązania, które już teraz wprowadza podczas kontaktu z klientem.

Książnica Pomorska im. Stanisława Staszica w Szczecinie rekomenduje szkolenia Warszawskiej Grupy Doradców PR.

Monika Kwaśniak

Kierownik