Szkolenia
Jak motywować pracowników szkolenie? Najlepsze szkolenia dla handlowców. Szkolenie z obsługi klienta. Szkolenie ze współpracy w zespole.
Sprzedaż

Jest to praktyczne szkolenie ze sprzedaży prowadzone w aktywnej formie.
Bez zbędnych teorii i mało istotnych treści. Podczas tego szkolenia poruszane
są konkretne sposoby zwiększenia sprzedaży w oparciu o badania naukowe
i najlepsze praktyki na rynku.
To szkolenie przydatne jest z trzech powodów:
Handlowcy podczas szkolenia wypracują konkretne techniki i wskazówki, które mogą wykorzystać już następnego dnia w procesie sprzedaży.
Uczestnicy szkolenia poznają nowe sposoby, które pozwolą im pokonać wiele obiekcji Klientów takich jak: cena za wysoka czy ja tego nie potrzebuję.
Przełoży się to na większą motywację pracowników i gwarantuje zwiększenie wyników sprzedażowych.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób zajmujących się sprzedażą, dla doświadczonych już handlowców, ale i też dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę w tym wymagającym fachu.
Motywacja

Zastanawiasz się jak zwiększyć motywację u swoich pracowników lub osób, z którymi współpracujesz, a może szukasz odpowiedzi jak zwiększyć swoją motywację? Jeżeli tak to dobrze trafiłeś. Po odbyciu warsztatu większość uczestników stwierdza, że jest to najlepsze szkolenie z motywacji na jakim byli. Mamy to na papierze, sprawdź nasze referencje.
Korzyści ze szkolenia:
Wzrost praktycznych umiejętności motywowania siebie i innych.
Poznanie czynników demotywujących i prostych sposobów by ich unikać.
Poznanie kluczowych zwrotów wspierających motywację naszych rozmówców.
Wzrost umiejętności wywierania wpływu na siebie i innych.
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają pakiet materiałów, w których zawarte jest posumowanie całego szkolenia i wiele praktycznych wskazówek pomocnych
w utrwaleniu nabytych umiejętności.
Obsługa Klienta

Szukasz szkolenia z obsługi Klienta? Widzisz potrzebę inwestowania w osoby z którymi współpracujesz? Proponujemy zapoznać się z programem szkolenia, który przygotowaliśmy. Z naszej strony zapewniamy doświadczonych trenerów posiadających najlepsze praktyki w obsłudze klienta na rynku i aktywną formę szkolenia.
Korzyści ze szkolenia:
Znaczące podniesienie jakości obsługi Klienta.
Poznanie skutecznych technik wspomagających komunikację z Klientem.
Poznanie wybranych sposobów panowania nad własnymi emocjami i stresem.
Przećwiczenie w praktyce komunikacji zwiększającej satysfakcję Klienta z obsługi.
Po odbyciu warsztatu wielu uczestników stwierdza, że jest to najlepsze szkolenie
z obsługi klienta na jakim byli. Mamy to na papierze, sprawdź nasze referencje.
Obsługa trudnego Klienta

To szkolenie jest przydatne z trzech powodów:
Klienci agresywni i roszczeniowi, którzy na swojej drodze spotykają Pracowników nieodpowiednio przygotowanych do kontaktu z nimi, częściej decydują się
na kierowanie skarg i reklamacji,trudne sytuacje w obsłudze Klienta wzbudzają nadmierny, często nieadekwatny
do sytuacji stres wśród Pracowników, co może prowadzić do wypalenia zawodowego,
a to zwiększa ryzyko absencji w pracy lub zwolnień,złe nawyki w komunikacji z Klientem powodują negatywne oceny całej firmy lub instytucji.
Warsztat opiera się na metodach ćwiczeń aktywizujących, czyli na aktywnej pracy uczestników szkolenia. Takie podejście angażuje Pracowników i pozwala nabyć oraz przećwiczyć nowe umiejętności.